Elin - Vad ska man hitta på idag? -

Godmorgon eller ska jag säga godförmiddag?
Gick upp för ungefär en timme sedan och har precis ätiti lunch och försökt fixa med min dator som hängde sig. Internetet gav upp.  Segt när datorn hänger sig för det tar ett tag att lista ut vad problemet är och ibland så kommer man inte ens på vad det är som är problemet. Nu har jag i alla fall fått igång det och det är skönt det. :).

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Gå en runda i det härliga snövädret (eller inte) Tycker det är så tråkigt att vara ute och gå. Jag vet inte vad som har hänt eftersom jag älskade att vara ute och gå innan. hmm...
Blir väll att jag kryper ner i soffan och gömmer mig under en filt med varmchoklad och tittar på en mysig film? :). Låter inte det mysigt? :)

Ska också bara meddela att det inte kommer bli något inlägg från ida denna vecka eftersom hon är på skidsemester med sin familj :). Lite avsi är jag allt. Älskar verkligen att åka skidor. Svischa ner för backen och känna att man lämnar kvar alla problem högst upp på toppen. :) Får i alla fall hoppas att hon och hennes familj har det mysigt :)


Ha det bra
Kramisar



Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Japp, har bytat header :). Fin blogg ni skaffat förresten <3.

2010-01-05 @ 13:44:06
URL: http://honhetermaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dej, :D

alllting bra med dig idag=) ?



Puss

2010-01-05 @ 14:10:50
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Mickan

Shit vilken söt blogg! Önskar jag hade 6 nära vänner :)

2010-01-05 @ 16:31:51
URL: http://mickanflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0