Ida - Hemma igen, wohooo ;D

Hej hurra, äntligen hemma igen!

Har tillbringat en vecka i vintervackra fjällen med la familla och pappas brors familj – toppen, men skönt att vara hemma igen. Speciellt eftersom att jag under veckan vare sig haft pengar på mobilen eller tillgång till Internet, hah. Kände mig lite isolerad från omvärlden…borta bra men hemma bäst som sagt! (Eller det kanske beror på vart man är i och för sig hmm.)
   Menmen, jag har i alla fall haft en supervecka och hoppas att ni också haft det. Hoppas också att ni inte haft det lika kallt som jag, -20 och neråt kan bli liiite för kallt.

Nu kurrar magen min så bäst att ge sig ut och jaga mackor eller nåt, men hörs snart igen!




Liten trevlig bild på Lindvallen. Till er som har supersyn kan jag säga att
jag bodde i stugby H. Eller ja, det kan jag ju säga till er andra också.
(Men ni lär inte se...)

Puss och kram skumbanan!
Hörs så fort jag fått i mig lite mat


Kommentarer
Postat av: My

Jättefin blogg!

Kul att läsa om era olika liv, och se vad lillasyster skriver förstås ;)

2010-01-11 @ 16:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0