Ida - Inför nästa vecka

Jahapp, söndagkväll...

Så var det söndag igen, denna fruktansvärt tråkiga dag. Just nu sitter jag här och kollar i min underbart söta kalender (ni vet den jag skrev om för ett tag sedan) och kollar in veckans att göra.

Måndag:
* Ta sista Gardasilsprutan
* Planera resa...! ;D
* Plugga naturgeografiprov
* Läsa några sidor i idrottsboken och göra uppgiften "bedöm ett yrke"

Tisdag:
* Lämna in psykologi (beskrivning om oss själva + de delar av kursen vi vill veta mest om)
* Ha läst något papper och gjort frågor till religionskursen om einstein
* Räkna en massa matte...

Onsdag:
* Jobba 16.45 - 21.00
* Plugga glosor i spanska

Torsdag:
* Glosprov
* Plugga naturgeografi
* Jobba 16.45 - 21.00

Fredag:
* Lämna in "5 över halv 8 hos mig"-menyn (haha)
* Räkna massa matte

Sedan är det helg igen! Tyvärr så är ju denna veckas helg snart slut, vilket innebär att det är skoldag imorgon.
Därför ska jag nu snabbstäda mitt rum (hatar när det är stökigt på morgonen när jag ska till skolan) duscha, bädda rent och plugga lite matte.

Ha en trevlig kväll!
Hoppas att ni är tillräckligt utvilade för en ni vecka, haha.


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

åhh tack:) hoppas du får en fin start på veckan och en fin måndag:D

2010-01-17 @ 21:18:27
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0