Ida - Kan Nicco, så kan jag (fast tvärtom)

Nicco skrev ett inlägg imorse, 20 minuter innan hon skulle gå till bussen.

Förstår inte hur den människan hann. Själv brukar jag alltid få det lite stressigt om morgonarna, mest eftersom att jag segar lite för mycket ända fram tills det är dags att ge sig av - då blir det väldigt brått. Är så oftast så fruktansvärt morgontrött och vill helst bara ligga kvar och gosa ner mig i sängen, vilket jag tyvärr också ibland gör utan att ha tid.
   Hursomhelst, nu gör jag nästan samma sak som Nicco, fast lite tvärtom; jag skriver ett godnattinlägg 20 minuter innan jag ska sova, haha.

Sov gott och dröm nu riktigt söta drömmar!
(Vad sägs om extra sockrad sockerdricka med sockervadd och sockerbullar till det? ;] Heh...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0