Lizi - Börjar att bli film galen :)

Ja nu är det bara helgen och måndag kvar sen är det skola igen... hade så gärna haft lov i några veckor till, borde vara lika långt jullov som sommarlovet :P Det hade varit najs!

De sista dagarna på lovet har jag kollat på hur mycket tv som helst känns det som. Jag har kollat på nästan en hel säsong av Buffy och vampyrerna och sen en massa filmer bla Upp, Benjamin buttons otroliga lov, Hes just not that into you, Harry Potter, och några till som jag inte orkar skriva ner :P Och just nu håller jag på att kolla på Australia :)
Innan idag var jag hemma hos Jojjo och spelade super mario :) Alltid lika roligt! =) Och nu ikväll ska jag inte göra så mycket, men troligen se klart Australia sen kanske Let´s dance och troligen någon mer film :) Någon som har några bra tips på nya filmer som är värda att se?
För er som läst bloggen tidigare vet att några av oss såg på Avatar på bio igår, jag var med och såg den och jag rekomenderar alla bio sugna att kolla på den! Den var en film man helt klart ska se på bio och inte hemma. Den hade en bra handling och var väldigt mäktig :) Så den rekomenderar jag!

Nu ska vi nog snart äta så får avrunda detta inlägget, för er som inte har något att göra så kan ni lyssna på den här låten :)


 

Kramizar

Kommentarer
Postat av: Madicken

Mysigt med så många som skriver blogg tillsammans :D

2010-01-08 @ 20:29:10
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0