Lizi - :D

Jag måste börja detta inlägg med att säga GRATTIS till Jojjo som tog sitt körkort idag! Så tusentals gratulationer till henne! :D <3

Även jag har haft en ganska så bra dag idag fastän skolan började idag :P I morse var jag och träffade de på halmstad bokhandel för hade skickat in ett CV där angående praktik och jag fick praktikplatsen :D Och jag har bestämt mig för att ta den, hade funderat på några andra ställen med men halmstad bokhandel känndes rätt :)! Så där ska jag vara två ggr i veckan, börjar efter sportlovet och är där tills nästa sportlov :D Så sen blir det bara tre vanliga skoldagar i veckan vilket kommer bli skönt :)
Skoldagen var helt okej också :) Lektioner var inte de roligaste men helt okej va dagen ändå :) Imorgon börjar jag 08:10 och slutar 14:10 och då ska jag möta Jojjo istan så ska vi gå i stan och sen ska vi på bio, ska nämligen fira hennes födelsedag hon fyllde år i början av Januari =) Sen efter bion ska vi käka också :) Vi ska se på "Har du hört ryktet om Morgans?" Så jag hoppas att den är bra :)

På fredag ska jag skriva in mig på Halmstad trafikskola så nu ska man börja plugga och övningsköra på allvar :D Planen är att jag ska ha mitt körkort innan påsklovet :D Så det håller jag tummarna för! Ska troligen gå på min första teorilektion på måndag :)

Nu ska jag gå en promenad med Jojjo :) <3

Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Duktig flicka, bra då satsar vi på körkort innan sommaren!!!! :)

2010-01-13 @ 12:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0