Lizi - Fredag Underbara Fredag :D

Japp fredag idag :) Helgen har börjat, undebart! Slutade skolan vid 12 idag :D Mycket bättre än vad jag hade förra terminen (då slutade jag tio i fem). Efter skolan kom pappa och hämtade mig, eller snarare han kom dit med billen sedan skjutsade jag honom hem :P Haha :) Sen åkte jag och klippte mig :) Det behövdes verkligen! Så nu är det nyklippt och imorgon ska jag troligen köpa hårfärg :)
Imorgon ska jag nämligen till gekås med Jojjo och Elin :) och ikväll kommer Jojjo hit och så ska hon sova över :D Så detta kommer bli en super bra helg :) Utom möjligen söndag då det väntas en massa läxor...

Igår hade jag min första körlektion :) Det gick ganska bra tror jag i all fall, ganska svårt att köra med en helt ny bil, gaspidalen och växelspaken var helt knasiga XP Haha, men man vänjer sig nog ganska snabbt sen hoppas jag :)
Igår köpte jag även nagellack som nästan alla gjort de senaste dagarna :P Haha jag köpte 4st dekorationsnagellack :) Vet inte om det heter så men Elin skrev det så jag litar på henne :) :P

Nä nu ska jag nog dammsuga på mitt rum

Ni får ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0