Lizi - Snö, snö och så lite mer snö

Japp som säkerligen alla vet har det snöat mycket idag och det ska tydligen göra det i natt och imorgon också... Både bra och dåligt, blir jobbigt sedan när de smälter bort, kommer bli sååå mkt slask :/ Men det är fint nu när det är fast snö :)

Idag har jag varit hos min bror och hans tjej med mamma och pappa hela eftermiddagen :) Alltid lika trevligt, pratat, fikat och kelat med deras två super mysiga katter :) Just nu sitter jag här och hör hur min lilla kissemise spinner :) Han är alltid lika söt =)

Något som är väldigt kul är att igår hade vi 20 unika läsare, på första dagen :) Idag har vi än så länge haft 21 unika läsare och dagen är inte slut ännu :) Kul att det är så många som vill kika på våran blogg :D

Ni får alla ha en bra kväll i detta snöiga landskap :)

Kramizar
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar er en fin kväll.



Svara gärna på frågan i inlägget om vårens trender!



Kram /M

2010-01-05 @ 18:36:33
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-05 @ 19:23:36
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Allt bra denna tisdag?:)

kram! ♥

2010-01-05 @ 21:05:18
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0