Nicco - Lösdagsmys!

Sitter här på mitt rum och har precis fått nät :D

Haanii ligger i man säng och läser "The Heroin Diaries" som handlar om/är skriven av Nikki Sixx från Mötley Crüe.
Oj nu åkte Bibeln i golvet! Vilken syndere jag är. En dag kommer jag straffas! :S

Har varit en väldigt lugn dag idag, vi har slagits lite och spelat tower defence-spel hela dagen.
Igår kollade vi film och vräkte i oss godis. (Okej, JAG vräkte i mig godis... -.-)


Inspelad i Falkenberg så vi var bara tvungna att se den.
Den var sevärd, men udda. På ett bra sätt.


Skitkass. Led genom hela filmen.
Men har man betalat för den måste man ju se den.



Helt okej, men inte det bästa jag sett. Den var rätt spännende faktiskt.

Nu ska vi gå och snoka upp lite godis.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh va jag också blev sugen på godis nu =( haha ska leta lite i skåpen :D

2010-01-23 @ 18:49:23
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby !

Nice !

2010-01-23 @ 18:57:43
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0