Nicco - Morgonstund har guld i mun...

...eller inte. Jösses, börjar inte förrän halv 10 och jag har sovit en timme längre, ändå är jag lika trött som vanligt.

Hade en skum dröm (som om jag inte brukar ha det. Bajs som skvätter upp på läppar och sånt) där jag skulle plocka såna där snäckor som lever i vattnet, och de fanns i massa skumma färger. Sen helt plötsligt var de mobiltelefoner. Jag hittade en jättesnygg som fanns i rosa och turkos (notera att de låg på havets botten) men de var Samsung så jag ville inte ha dem :S Ville ha Ericsson så hittade tillslut en likadan som min pojkvän, fast i vitt.

Vad tycker ni, skulle jag valt Samsungen eller hållt mig till Ericsson? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0