:O ingen rast, ingen ro! XD

Hejsan alla glada människor som precis har invigt helgen! Härligt, inte sant!
Som vanligt blåser här friska vindar och man har inte tid att sitta ner! Har bara för en timme sedan kommit hem från skolan och är nu på språng bort på tjejkväll med alla dessa underbara vänner som jag delar bloggen med! :)
Vi ska hem till Ida och jag slår vad om att kvällen blir som ett klipp ur en tjejfilm, lika underbar, magisk och rolig som vanligt! Vi är tjejgänget som man ser på filmer, alla med varsin skön attityd och personlighet som på något knasigt vis matchar varandra!
Nej, nu blev det brått! Blev ett kort inlägg, HAHA det var ni inte beredda på va? ;)
Nej hörrni! Ha nu en hjävla trevlig helg rent ut sagt, ohc sup er inte för fulla... ni vill väl ändå minnas gårdagen? :D

Trevlig helg, så hoppas hag vi hörs av, men man kan aldrig vara säker!
Ida, NU kommer jag!
Bye på er alla läsare!
Boa nu ner er i sofforna där hemma, med vänner, familj eller pojkvänner/flickvänner och njut av det ni har!
Jag är oerhört tacksam att jag har ett sånt fantastiskt tjejgäng att åka till ikväll, inte alla som har det!

PUSS på er!

kramar
Petra

Kommentarer
Postat av: karin

kika gärna in på min blogg =)

2010-01-17 @ 19:40:08
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0