Petra - Hopp... snart måndag då? :/

God kväll på er!
Söndag kväll nu då... PUST!
Varför går tiden så Fabians snabbt när man vill att den ska gå sakta?
Hmm... snart ringer i alla fall ens väckerklocka, och då har man inget annat val än att hoppa upp ur sängen, äta, klä på sig och trippa iväg till skolan... åter igen... PUST!

Vi kan väl nästan konstatera att vi har två mer aktiva bloggare än samtliga andra? Ida och Elin har satt rejäla spå på vår blogg, och det är säkert fler som kommer att gå i deras fotspår. Ida står för den här sjukt roliga humorn, och Elin delar med sig om sitt underbart tjejiga liv:). Vilken kompott ni får ta del av hörni!;) Inte dåligt, inte dåligt...
Ida och Elin är faktiskt duktigast på att skriva... inlägg vet dem hur man gör!
Jag vet i fabian inte ens hur man kan läsa kommentarerna ni skickar så det är tur att det finns dem som kan hjälpa mig! XD Mina vänner betyder en massa... utan er så skulle jag suttit här som en grottmänniska och bara stirrat på min dator, fascinerad över allt den kan göra... haha, men nej... nu är jag ingen grottmänniska inte! Jag är jag:O efterblivna Petra XD. Haha nej... men jag är Petra, hon som alltid ligger steget efter, eller steget före ;). Jag är precis som britterna, som inte vet vad lagom betyder! XD

Vill ni veta ngt mer roligt? Jag är nog tyo den enda på denna runda planet som INTE har facebook. Japp, ni gissade rätt... jag förstår inte hur det fungerar och jag fatttar inte hur man kan tycka det är kul...
Nu mera känns det som om Farmvill är det som gör facebook levande? Eller har jag fel?
I ren protest så tänker jag inte skaffa det heller... nepp, ni görde rätt! Jag, facebook??? ALDRIG!!!!!!!! XD
Jag har ju granen ;) (haha, tur någon skrattar åt mina roliga skämt, jag är ju den enda som skrattar och säkert den enda som förstår! :D)

Plenis gänget är i övrigt väldigt intresserade att besöka andras bloggar och slänga en liten kommentar!
Så om du vill bli besökt av oss, kommentera med din bloggadress så checkar vi in;).
Ju fler dessto roligare! Såååå.... vad väntar du på? ;)  

Nu ska jag upp och förbereda inför imorgon... ush... PUST!
Såg precis det första programmet av ponnyakuten! ETT PROGRAM SOM LÄR BEHÖVAS, så att alla ponnyryttare där ute, utan kontroll eller möjlighet till en hjälpande hand kan få se och lära!
På tid att ngn producerar ett program som det här! Tur att vi har Tobbe Larsson! :)
För er som är nyfikna, så går det på Barnkanalen på Söndagar kl 19.00.
Ni missade precis det första avsnittet, men vet ni vad? Det kommer 15 stycken till!

Ha nu en fortsatt trevlig söndagskväll!
Här ska det.... PUSTAS -.-

Pust och kram på er! <3







Tobbe Larsson


De medverkande i Ponnyakuten

Trevlig SÖNDAG!

PUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

sv: tack så mkt!

2010-01-17 @ 20:52:03
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Svarar också på kommentarer och ska snart se film. =)

2010-01-17 @ 20:52:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

Hellu. Jag fick mig allt en tankeställare, trode ni menade att ni var ett par tjejer som är sex - galna. men jag började tänka lite och kom sedan på: att ni är sex stycken galna tjejer eftersom att ni skrev: Hej, vilken fin blogg! Vi är sex galna tjejer som nyligen också skapat en blogg. Titta gärna in! hihi kram

2010-01-17 @ 20:55:12
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: nicole$pinord

svar; okejokej :D

2010-01-17 @ 20:59:46
URL: http://nickorv.blogg.se/
Postat av: emma

rösta på mig så är så är du jätte söt (L)

www.emmamariastenius.blogg.se

2010-01-17 @ 21:15:02
URL: http://icygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0