Sosso - Lördagseftermiddag Del 1: La Roux

Hejhopp! Lördagseftermiddag betyder skolarbete men ändå sitter jag här och bloggar. Och vad har jag att skriva om då? Nej, det vet jag inte än men skriva det ska jag! :D

Medan ni läser tycker jag ni ska lyssna på La Roux! Kan bara inte fatta att jag missat henne. Utbudet av bra electropop är relativt begränsat och jag tror att La Roux kommer slå hårt. Lättlyssnat, medryckande, charmigt brittiskt och med mycket attityd!

La Roux - Quicksand. Älskar videon! Grymt inspirerande.

I torsdags satt jag precis bakom Snäckan på bussen. Han luktade inte så gott men han var ganska snygg. Synd bara att han är fast i lilla Halmstad. Eller så var han kanske bara på besök?



Kommentarer
Postat av: min canon , photo

Allt bra? :)

2010-01-23 @ 17:46:34
URL: http://mincanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0