Elin - 18 års presenter


Detta pandora armband fick jag av mina fina vänner (PLNIS)

En ring av syster min

En leksaksbil av mamma och pappa, en sådan här bubbla vill jag ha fast i nyare modell


Parfym av kusin med familj

Thomas Sabo smycke av mamma och pappa

Halsband av Rebecca

Smycke av lillasyster, skyddas av änglar, lever i tillit, välj kärlek

Ett halsband av Emma och Emelie

detta fina halsband fick jag av Maria

massa pengar av släkten

Fick körkortet av mamma och pappa

presentkort på Hm av Viktoria, grannarna och Amanda F

Då JAG känner av att det finns spöken i vårat hus ( eller så är det bara inbillning) så fick jag denna skylten av mamma och pappa.

Tjatat om en pool har jag med gjort nu när det varit så varm. Så det var så snälla och gav mig en hello kitty barnpool. Frågan är hur jag ska få plats i den ;)

En klippbok med Victoria & Daniel ( en skoj grej då jag var så inne i bröllopen)

Lite godis fick man med :D

Jag har haft en helt underbar födelsedag och för att den blev så bra som den blev har jag mina underba vänner och släkt att tacka för. Detta är en födelsedag som jag inte kommer glömma i första taget!



Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken otroligt härlig blogg ni har tjejer!!

Ni är grymma! Sluta aldrig blogga =D kramar

2010-07-19 @ 20:15:15
Postat av: Lina

Gud vad fina presenter! :-D

2010-07-20 @ 10:01:09
URL: http://linarosling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0