Elin - Heeeyy vem var dem som hackade mig i ögat?!?!

Om ni kommer ihåg så var det någon eller något som hackade mig i ögat, eller så skulle jag förvandlas till en varulv. Jag förvandlades som tur var inte till en varulv men jag är fortfarande fundersam över vad det var som gjorde så at jag fick ett blodsprängt område i ögat. Den lilla "fläcken" har fortfarande inte försvunnit men den blir svagare och svagare och förhoppningsvis är den borta snart. Men Jag undrar verkligen vad det var för något som hackade mig i ögat?!?! Kan ni ha någon aning?


För ungefär en vecka sedan

(mobilkamera = suddig/fruktansvärt dålig bild) Så ser det ut nu! Ser ni också det fina hacket jag har i ögonbrynet. Det är resultatet av att man har för bråttom ibland!

Nu ska jag gå ut och äta frukost i det underbara vädret.

Ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0