Elin - över 30 grader varmt!

Värmen bara gassar på, det är nästan en jobbig värme. Det är så kvavt så det är svårt att få luft nästan vilket resulterar i ständig huvudvärk och irriterat humör. Jag har varit i gekås idag med min kusin. Hittade lite småplotter som jag egentligen inte hade behövt!

Jag sitter nu här och väntar på att Julia ska spela klart kuppen i fotboll så att vi kan åka till stranden och svalka av oss för just nu i detta ögonblicket dör jag snart av värme.

Vad hittar ni på i värmen?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

skulle bli super glad om du röstade på mig som veckansblogg hos ; fotobliixtt.blogg.se

Jag är nummer nio.

Tusen tack !

2010-07-03 @ 18:57:54
URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0