Elin - Shopping



Dessa två klänningarna köpte jag och min syster bara för att de var så otroligt söta och jag ville alltid ha en sådan här kläning när jag var liten och lekte balletdansös och prinsessa. 100 för två inne på bikbok

Suddig bild jag vet menmen. Denna klänningen ska jag ha på Amandas 80 tals fest på lördag tillsammans med stort hår och kavaj! Från gina tricot 149 kr på rean.
(mina ben är inte så vita som de ser ut. Ljuset blev lite konstigt.

skorna som jag har på mig på bilderna köpte jag också. De kostade egentligen 400 kr men då de var på rea fick jag dem för 100 spänn. Vet fortfarande inte om jag ska ha dem då nackdelen med att vara lång och ta på sig 10 centimeter höga klackar gör att man blir ännu längre. 178 centimeter i vanligafall vilket resulterar i en 188 centimeter lång Elin.

Jag köpte också en helt vanligt svart BH. Känns lite onödigt att visa upp då alla troligtvis vet hur en svart BH ser ut! 75 kr på H&M

Nu ska jag ta och krypa till sängs. En ny dag imorgon som jag kommer ägna åt att städa rummet.

Hej Svej Leverpastej


Kommentarer
Postat av: amanda fredriksson ;D

Elin, tycker att du ska ha en första klänningen imorgon hos amanda ;D

2010-07-09 @ 14:01:44
Postat av: simone

riktigt snyggt" :D

2010-07-09 @ 15:50:07
URL: http://fattybom.se
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, tack så mycket :)

2010-07-09 @ 15:51:02
URL: http://nevnarien.se
Postat av: Sosso

Den röd-vit-randiga klänningen var jättefin! :)

2010-07-09 @ 16:40:28
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0