Elin - smälter bort som en isglass

Alltså det är sjukt hur varmt och kvavt det kan vara. Värmen skadar inte med om det bara hade varit frisk luft så att man hade kunnat göra något utan att känna att man knappt kan andas. Det känns just nu som om det ligger ett stort lock över Halmstad som inte vill släppa in luft.

Nu börjar trycket i och för sig att släppa och så börjar det blåsa lite kalla vindar. För en gång skull hoppas jag faktikst att det börjar regna. Fast bara idag och sen så kan det bli fint väder igen=).

Idag har jag inte gjort med än att klaga på värmen (vilket är väldigt dumt gjort egentligen), bakat bysselkex och spelar kort med mamma. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men blir väll att kolla på fotbollen även fast jag inte är ett dugg intresserad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0