Ida - Stockholmsbesök och fixat bredband

Dagen började bra (fick sova till 12 tjoho) och fortsatte ännu bättre med ett kort strandbesök med la famillia och en hel massa övningskörning. Körde till stranden, hem, hämtade syster Korvas på jobbet och sen hem igen. Kanske börjar bli dags att ta en körlektion snart?


Mina finaaa naglar. Tummen upp för sommaren!

Direkt när vi kom hem från stranden satte jag igång att städa rummet - ett måste när man ska ha gäster. Tyvärr var det lite i onödan, ingen kollade ens på mitt rum. (Eller, städning är väl aldrig onödigt i och för sig, haah)
Hursomhelst hade jättetrevligt och åt en massa gott, t ex en superb hallon/passionsfrukt cheesecake. Dessutom så fick vi hjälp med vårt trådlösa bredband ;D Har ju varit lite krångel med det ett tag men funkar finfint igen. Så förvänta er en hel massa mer bloggning från min sida nu ;]

Pussåkram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0