Lizi - Jag är tillbaka!

Det va länge sen jag skrev ett inlägg här, men jag har inte orkat och har inte suttit mycket vid datorn den senaste tiden.
Under den tiden jag inte har skrivit har jag inte gjort så mkt mer än att jag har jobbat :) Sen har man ju gjort det vanliga också, varit med kompisar, självklart kollat film :P bakat en del och även hjälpt pappa att måla dörrar ;) Eller det gjorde jag idag :P fast vi har bara hunnit spackla, men imorgon blir det att börja måla :)
Ikväll ska jag och Jojjo åka in till stan och käka god mat och sedan ska vi hem till mig och kolla film :) Så det ska bli mys :)

Har inte så mkt planer för resten av sommaren mer än att det blir en hel del jobb :) Sen blir det kompisar och troligen små utflykter med familjen! :)

Nu ska fixa mig lite, ska åka in till stan om en timme :)

Ha en superbra helg! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0