Petra- VÅR ELIN 18 ÅR!

Nu är mer än hälften av vår lilla tjejliga faktiskt myndiga, så se upp innan vi alla 6 börjar gå på krogen tillsammans;). DÅ blir det galet!

Den här dagen är i alla fall ELINS egna dag! Och jag hoppas hon får det alldelsess underbart!
Hoppas hon känner hur hon plötsligt får hela hennes liv i hennes egna händer, och att alla hennes beslut från och med nu är hennes egna... Jag glömmer aldrig när hon och jag var så små, och när vi satt och skrev killistor tillsammans, sådär i 3e klass...
åååå... vi var så små, och nu är vi sååå stora! Tom du Elin... FÖR JUST IDAG ÄR DU SÅ STOR ATT DU BETRAKTAS SOM EN VUXEN... känn på det ordet ;) det är stort och innehåller så mycket mer ansvar än benämningen ungdom. Känn på ditt nya smeknamn, för du... välkommen till vuxenvärlden!

OMG... jag låter redan som om jag är 30 år XD. Ha överseende ;)

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ALLA, gratta nu vårt fina E i PLENIS, nämligen ELIN och lägg en tanke till henne.
Det ska jag!

PUSS ELIN!

STORT GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0