Elin - Äntligen klar med packningen!

efter flera timmars packning med väldigt mycket pauser är jag äntligen klar. Har aldrig på alla dessa åren vi varit i stugan haft så här mycket kläder med mig, det jag har med mig kommer räcka i flera veckor, men kunde inte bestämma mig vad jag skulle ha med mig så det fick bli ungefär alla kläder jag äger =).

Nu har jag i alla fall krypt till sängs och ska snart släcka ljuset och stänga mina trötta ögon. Imorgon tror jag inte någon av oss kommer hinna blogga innan bussen går klockan tolv. Lite nervös över att det kommer att vara mycket folk och att jag inte får plats med min enorma väska :/ det är ju trots allt via lokalbuss vi ska ta oss fram med och där brukar det alltid vara mycket folk!

Vi kommer ungefär ha 3 timmars bussresa framför oss så det blir nog ett litet inlägg när vi kommer fram om vi får internet att fungera igen.

stugan förra året

Natti Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0