Elin - hemkommen och tröttör efter en trevlig student

Nu har jag kommit hem från skåneland och gjort mig iordning för natten. Blev en superdag idag trots det halvdåliga vädret. Vi mötte upp kusin + hans familj vid klippans gymnasium, vi tittade på studenttåget som innehöll glada och lyckliga studenter och utsmyckade bilar. Tiden gick och så for bilen vidare till Vellinge där det lilla studentkalaset hölls. Det blev buffe och tårta och mycket skratt.

Just nu tror jag att min studentfirande kusin är ute någonstans i helsingborg och lever livet och har det super roligt tillsammans med sina vänner.

Allt detta får mig bara att längta mer tills jag börjar i trean (vilket är snart) =) 


Grattis än en gång Fredrik och lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0