Elin - ljust, mörkt, ljust

Hela natten när alla andra ligger och sover sitter jag i en av våra röda fotöljer och tittar på one tree hill, eller jag gjorde det, Nu fördriver jag tiden med blandannat facebook, youtube och en massa massa bloggar. Ska hålla mig vaken tills jag ska ge Balder mat och gå ut med honom klockan sex. Ungefär 1 timme och 20 minuter kvar.

Snackade precis med Ida, både hon och Nicco är hemma hos Sosso och enligt Ida skulle de vara uppe hela natten men de två tråkmånsarna Nicco och Sosso somnade. Nu sitter både jag och Ida i två olika hus och försöker hålla oss vakna. Ida ska ta bussen hem redan klockan sex därför tyckte inte hon heller att det var lönt att krypa till kos. Vad är det som gör att man får för sig att sitta uppe hela natten? Det är egentligen väldigt olönt. De flesta ligger ju ändå och sover och då finns det ingen man  kan snacka med! 

Mitt huvud känns nu en aning tyngre så får väll sätta på ett till avsnitt av one tree hill så att jag inte somnar. :P 

(Lizi, jag är redan på skiva 5 av 6:P) 

Är det någon av er som läser detta som kanske också inte gått och lagt sig, eller ni kanske redan gått upp?




Kommentarer
Postat av: NINNIE

sv; Den regeln gäller ju om man är påväg att sluta! Om man har fått reda på att man är gravid och är storrökare! Då är det bättre att trappa ner INNAN MAN SLUTAR HELT! Inte fortsätta!

2010-06-30 @ 12:10:43
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0