Elin - Min midsommar

Min midsommar spenderade jag i smålandstenar hos Patrik tillsammans med mina underbara tjejor och en massa andra. Det var mycket trevligt med grillning och badning i deras egen gjord "lagun" som beståd av tre stycken små plastpoolar, fotbollstittande och jordgubbar med grädde.. Somsagt var så var det mycket trevligt och mysigt förutom att jag inte var på topp, väldigt trött sen veckan i stugan vilket resulterade i en väldigt osocial Elin.
Amanda och jag tog tåget hem vid halv ett tiden idag och sen dess har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, tittat lite på one tree hill, busat med Balder, ätit vattenmelon och Amanda, Vi åt pizza idag :D haha.

Nu ska jag snart kila ner där nere och poppa lite popcorne och sen ska jag sätta på en film eller ett till avsnitt av one tree hill, kan inte riktigt bestämma mig ;).

(jag och mina underbara småsystrar igår )

Hade ni alla en bra midsommar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0