Elin - oj, hur kunde klockan bli 4?

Ja, det undrar jag. Jag är inte trött ett dugg och jag är rastlös och ett tag funderade jag faktiskt på om jag skulle gå ut en runda, men det dåliga vädret hindrade mig. Istället tittade jag på one tree hill och nu har mina ögonlock blivit en aning tyngre. Så nu ska jag verkligen försöka sova, men klockan lär väll bli fem innan jag kommer till ro. Får väll ta och spela lite spel på telefonen, det fungerar alltid, typ Bubble (föröska få ner bubblor tills alla försvinner).

Förresten, säger man godnatt eller godmorgon när klockan är fyra på natten/morgonen? ;)


Kommentarer
Postat av: Rania

tummen ner till dåligt väder!

2010-06-13 @ 09:01:57
URL: http://ranias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0