Elin - sommarlovsdepp!

Nu tycker jag faktiskt att sommaren kan ta och komma fram. Den har gömt sig tillräckligt. Vi behöver sol, i alla fall jag. Jag är trött hängig och orkar inte göra någonting vilket resulterar i ostädat rum, katastrofalt ostädad gaderob, ostädat förvaringsutrymme (gammalt arbetsrum) och en halvt förkyld illa luktande, irriterad Elin med fettigt hår.
Är det verkligen så sommaren ska vara? 
Nej det ska vara varm och soligt, blå himmel och ljust långt in på natten, man ska kunna vara ute med vännerna utan att vara vinterklädd.. det går inte just nu för nu regnar det och blåser, lite stormaktigt och vad kan man göra mer än att sitta inne och tråka ihjäl. Jag har nästan ätit ihjäl mig för det inte finns något annat att göra. Mina ögon är inte runda längre, de är fyrkantiga av all tid som jag spenderat framför dator. Jag vill att den riktiga sommaren ska komma för man kan hitta på så mycket mer än vad man kan när det är dåligt väder. 

Men nu istället för att ligga här och deppa ihjäl ska jag ta mig i kragen och börja städa rummet, ja jag vet städa rummet en lördagskväll klockan halv nio, men finns inte så mycket annat att göra när man är deppig.

Dessutom så längtar jag super mycket till nästa vecka då PLENIS tjejerna ska spendera en hel vecka tillsammans i Idas sommarstuga. Det kommer bli supermysig och superkul, precis som alla andra åren då vi varit där.





 

Kommentarer
Postat av: Rania

kunde inte hålla med dig mer, GE OSS SOOOOOL

2010-06-12 @ 22:05:58
URL: http://ranias.blogg.se/
Postat av: Rania

mhm! så sant! Allt är tiptopp :D aahhahaha :D själv då?

2010-06-12 @ 23:09:57
URL: http://ranias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0