Elin - blixtar och dunder magiska under

...tyvärr hände det inga magiska under denna dagen då det blixtrade och åskade så det kändes som om hela världen skulle sprängas.

Min dag har spenderats utomhus och på en stol vid matbordet då jag passat Balder hela dagen. Eller rättare sagt så har han sovit i sitt lilla hus ungefär hela dagen och jag har varit för nervös att lämna honom då jag är rädd att han kissar och bajsar inomhus om han inte kommer ut direkt efter att han vaknat. Men nu har mamma kommit hem så nu har jag absolut ingenting att göra!

Just nu ser det faktiskt ut som om det klarnar upp, de mörka molnen har byts ut mot vita och den blåa himmlen kikar igenom på vissa ställen. Får väll hålla tummarna för att vädret håller i sig nu så att man kan bli lite solbränd och verkligen känna att det är sommarlov.

Vid sex tiden ska jag iväg och städa på dagis och sen så får jag se vad som händer ikväll!


Detta vädret vill vi inte ha                Detta vädret är helt okej

Haha erkänn att jag är duktigt på att rita i paint x)

(kameran har inget batteri så måste ladda den innan kan kan lägga över bilderna på vad jag köpte i stan igår)



Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Jodå det är bara bra. Själv då? Jobbar på Olsgårdenssjukhem som köksbiträde ;)

2010-06-15 @ 18:43:47
URL: http://honhetermaria.blogg.se/
Postat av: anna

Sv: ska han också till tyskland? ;/

2010-06-16 @ 10:14:33
URL: http://annakallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0