Elin - Vilket sommarväder!

Idag har det vart en underbart härligt och varm dag, blå himmel och solen har lyst så man knappt har kunnat se. Det är sådant väder som jag vill ha, det är riktigt sommarväder.

Min dag har spenderats hemma ute i trädgården med Amanda B och Balder, vi har steekt på studdsmattan hela dagen och Balder har sovit. Vid sex körde mamma mig och Amanda in till friskis så tränade vi gärnet på gymmet.. sprang och gick på rullbandet, rodde lite och tränade låren, så antagligen kommer jag ha värsta träningsvärken imorgon.

Nu ska jag ta och sova för är riktigt trött, imorgon blir det att packa för på fredag morgon åker vi till stugan :D

(ja jag att jag är otroligt seg på att lägga in bilderna på vad jag köpt, men idag blir min ursäkt att det varit fint väder och så orkar jag inte koppla in och föra över allt nu:P)

Har ni haft en bra dag idag?





Kommentarer
Postat av: rania

jo det har du rätt i ;)

2010-06-16 @ 22:49:39
URL: http://ranias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0