Elin - What a beautiful day


vädret är helt underbart och känns som om att sommaren äntligen är på väg! Dagen igår spenderades på en liten roadtrip till Gekås med ett par tjejer i klassen. Det blev en väldigt lyckad dag med vädret på vår sida. Efter får lilla shoppingtur på Gekås åkte vi hem till Frida i Ullared. Där grillade vi, spela kubb, solade, kelade med kattungar och snackade gojja. Kort sammanfattning, super härlig dag och 700 kr fattigare =).

Idag har det varit en slapp dag, vi har tittat på film, pratat och sen varit hemma hos Emelie och hämtat kvarglömda saker. Dessutom blev vi stannade av polisen på vägen hem för att göra ett alcoholtest, det gick bra och vi kom därifrån utan några böter eller indragna körkort =).

Nu ska jag slänga på mig bikinin och gå ut och lägga mig på suddsmattan och sola järnet. Mitt mål är att vara brun till skolavslutningen på torsdag.

Ha det gött =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0