Ida - SommarlovsPEPP

TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOO ;D

Läser att mina två små vänner Elin och Sosso har sommarlovsdepp, men själv har jag sommarlovsPEPP. Hur kan man ha något annat?!? Visst, vädret är trist och så...men vi är lediga - och det är huvudsaken! :D :D
   Har än så länge inte gjort något särskilt skojsigt eller så (idag har jag bara övningskört och spelat liz-lånat Sims) men snaaaaart, snart är det dax att dra igång med sommarlovet på riktigt! Här är några av mina sommarlovsmåsten:

* Storstäda rummet
* Åka till stugan med PLENIS
* Hänga på stranden
* Äta galet mycket glass
* Gå i pyjamas till tre (på dagen)
* Gå och lägga sig tre (på natten)
* Grilla
* Träffa kompisar
* Åka till Stockholm
* Gå i sommarkläder fast det är för kallt
* Ha roligt!



Så lyssna till detta råd mina vänner; lovet blir kul om ni gör det kul! Så vad sägs om att hitta på en massa roligheter imon? Intresserad, någon? ;] Haha

Sov gott allesammans
Och ha nu ett riktigt toppenlov, okej?

Kommentarer
Postat av: Elin

JAG VILL :D:D

2010-06-13 @ 01:15:37
URL: http://plenis.blogg.se/
Postat av: Sosso

JAAAAAAAAAAA nu gör vi massa roligheter ;D

2010-06-13 @ 13:43:02
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0