Lizi - Viktigt meddelande!

Om någon missat det så är här ett viktigt meddelande:

NU ÄR DET SOMMARLOV!


(Bild jag tog förra sommaren x))

Dock blir detta det sista sommarlovet :/ men det ska även bli det bästa ! :D

Det som hade kunnat göra den här dagen lite bättre hade ju varit om det hade varit lite finare väder... men får hoppas att det ändras tills imorgon så att alla studenter får fint väder :) Nästa år är det min och alla i plenis tur att ta studenten :D ! Men det är ett år kvar men det kommer att gå snabbt :) Sen kommer man dock att bli arbetslös :P Men men, då får man börja leta jobb på allvar :P

Nu ska jag nog städa mitt rum och slappa lite, ikväll bär det av till Elin och fira att det har blivit sommarlov!

Så vill önska er en bra sommar och ett super bra sommarlov alla ni som här det! :D



Kommentarer
Postat av: Nicco

Grymt snygg bild! :D Härliga kontraster :)

2010-06-10 @ 18:02:38
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0