Lizi - Yaaa! :D

Äntligen! Sista uppgiten är nu äntligen inlämnad! Jag satt kvar på lektionen så fick veta vad jag fick också, det var även avgörande för mitt betyg, och det blev ett MVG :D (I praktisk marknadsföring). Känns hur skönt som helst att allt är klart, vet vad jag får för betyg i alla ämnen så slipper vara orolig när papprena skickas hem :P

Om lite mer än en timme ska jag ha svenska... har en känsla av att det inte kommer vara många där men duktig som man är kommer man ändå :P
Efter svenskan är det mentorstid och sen är det idrott och vi ska spela minigolf :) Och jag ska vinna ;D Haha! (håll tummarna på att jag vinner :P)

I eftermiddag ska jag njuta av att allt är klar i skolan, det ändå som är kvar utom dagens lektioner är praktisken imorgon men det är kul :) Dock är det till klockan 18:00, inte riktigt lika kul men det funkar ;) Sen är det skolavslutning på torsdag :D Helt underbart! Jag hoppas bara att vädret kan bli lite bättre också :P Hoppas att det blir som det var i helgen, hade ju varit helt underbart! :D


 SNART!

Ha en super bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: emelie

ojdå, väldigt många tjejer som äger en blogg! but i like it.

2010-06-08 @ 12:16:38
URL: http://emeliethequeen.blogg.se/
Postat av: Liiv

Grattis till Mvg:t :D

2010-06-08 @ 13:42:51
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: KATARINA P

ska du inte skriva ett inlägg om hur dålig du var på minigolfen? ;) muhahaha :D

2010-06-11 @ 00:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0