Sosso - Sommarlovsdepp

Egentligen borde jag blogga om något bra för ingen vill läsa en emologg. Men jag har lovat att blogga nu när det äntligen är sommar och jag har tid, så nu ska jäääävlar ska det bloggas om det så ska vara om vilken deppig eftermiddag jag haft! Fast allt var inte deppigt. Dagen började faktiskt bra med att jag åkte in till staden för att titta på alla studenter tillsammans med Ida och hennes syster. Det var mycket trevligt och hela atmosfären i Halmstad var fantastisk. Jag kunde bara inte sluta le när jag såg alla lyckliga studenter som precis blivit fria!

Sen åkte jag hem. Jag läste om fotboll i metro. Av någon konstig anledning känner jag att det är lite spännande att VM börjar idag. Synd bara att Sverige inte är med, då hade jag haft en bra anledning till att titta. Jag borde tittat på öppningsmatchen som var i eftermiddags, då hade jag kanske känt mig lite gladare nu. Bara för att VM är en sån folkfest liksom, och sånt muntrar alltid upp mig! Men ack, inte tittade jag på öppningsmatchen. Istället blev allt så satans deppigt. Nu har jag lyssnat på Green Day i flera timmar men det hjälpte inte. Jag skulle städa men det har jag inte gjort. Då hade jag nog varit gladare nu. Jag ville inte ens ha taccos. (Fattar ni, detta är allvarligt!)

Igår när jag kom hem ifrån Elin satt det en stor brun spindel i kökstaket. Det var mitt i natten, jag väckte mamma och hon sa att hon dödade men så gjorde hon inte det i alla fall. Hela natten var en adrenalinkick. Det värsta är att spindeln sitter inte kvar där den satt, och nu vet ingen vart den är. Det stavas O-B-E-H-A-G-L-I-G-T. Just nu känns det som att jag skulle behöva gå på bio och se Sex and the City 2 för att någonsin bli glad igen.

Nu ska jag gå ner och kolla om det finns glass i frysen. Gör det inte det kommer jag bli jävligt besviken. Sen ska jag nog städa så att jag kan känna mig lite bättre till mods och nöjd med mig själv efteråt. Eller så får jag titta på Austin Powers. Eller så gör jag det efter jag städat. Möjligheterna är oändliga.

Sosson är deppig och längtar efter att få åka till stugan med plenistjejerna.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Nicco

Aww :( ge sussu en kram <3

2010-06-11 @ 23:24:17
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0