Elin - Belgienmöte

Var hemma i skolan idag för mådde inte bra när jag vaknade och mådde inte heller bättre frammåt förmiddagen. Men åkte till skolan vid halv fyra i alla fall, var tvungen att gå på ett möte om Belgien. Det fanns tydligen två stycken till belgare som inte hade någon "tvilling". Jag ställde därför upp med att ha två stycken hemma hos mig. Tänker bara på hur det känns för dem som har ställt in sig på att få åka till Sverige och att träffa nya människor och se hur det är att bo hos en annan familj, men sen tre veckor innan allt kör igång så får man reda på att det inte blir någonting. Jag hade blivit jätte besviken och ville därför ställa upp så att i alla fall en till får denna underbar chansen att upptäcka ett nytt land.

Nu ska jag sätta mig ner i soffan och titta på biggest loser och vila lite så jag orkar med en hel skoldag imorgon :).

FÖRRESTEN SÅ VILL JAG BARA ATT ALLA SKA VETA ATT MIN UNDERBARA VÄN FRIDA HAR TAGIT KÖRKORT :) SÅ NU HOPPAS JAG ATT ALLA SÄGER GRATTIS TILL HENNE! :D


Kommentarer
Postat av: S a r a P e r s s o N

sv, aha ^^

tror det stod "plenis" som namn men jag är lite osäker, dåligt minne vettu! kram

2010-03-10 @ 20:33:26
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0