Elin - En lång dag med mycket firande

Nu är jag äntligen hemma :) Har varit en super rolig och mysig dag. Dagen började med att jag och några tjejer till i klassen gjorde ett fint litet kollage till FridaS som fyller 18 idag. Vi tejpade upp ett i matsalen, ett på hennes skåp och en i våran korridor. ( just för att alla skulle märka att hon fyller år) Efter lunchen så samlade vi hela klassen i klassrummet ( AmandaB fick uppgiften att lurade iväg frida och hålla henne kvar)När Frida kommer in så ställer sig hela klassen upp och sjunger för henne:). Sedans bjöds det på chokladbollar som Emelie bakat på morgonen:)

Eftersom mamma också fyller år idag så bestämde vi oss för att gå på Alice i Underlandet 3D i ängelholm så direkt efter skolan hämtade de mig och vi gav oss iväg. På vägen in till ängelholmsstad blev det födelsedagslunch på macdonalds :).
Alice i Underlandet är en super bra film och värd att se. Det är inte som den tecknade filmen utan mer som film två och en egen tolkning. Fast de viktiga personerna var såklart med.

Efter filmen åkte vi direkt hem och jag och Julia fixade fruktsallad med vaniljsås och tomteblåss :)

Imorgon efter skolan blir det att fixa present till mammi och jag och Amanda ska även titta på garn, för amanda och hennes mormor ska VRIKA en OSmössa till mig fast i andra färger :)


Födelsegrisen :)

Emelie chokladbollsbakaren

Min och AmandaBs fina gubbar som vi målade på psykologin

Är man inte snygg i de "coola" 3D glasögonen?

Systrarna cool

God fruktsallad som bestod av: 4 apelsiner, 6 st kiwis och ett halvt paket med frysta hallon och blåbär

7 tomteblåss 4-3 = 7 och 43 (mammi fyllde 43 år)

Det är gott med fruktsallad

Till sist med inte minst. Pappa hade skickat blommor, färgglada tullpaner och på kortet står det:
Grattis Älskling!
Jag tänker på dig
Kosovofantomen

HUR GULLIGT ÄR INTE DETTA DÅ?? :)

Har ni haft en bra dag idag?




Kommentarer
Postat av: Nicco

Hihi, hälsa grattis från mig! :D

Ska med se Alice i underlandet (3D) i Ängelholm, fast imon :)<3

2010-03-04 @ 21:11:16
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0