Elin - Första dagen i skolan efter lovet

Ja, då är man i skolan och det känns faktiskt inte som om vi har haft lov. Halva skoldagen har redan gått och snart är det dags för lunch och sen bara matte kvar. Slutar vid tre tiden och då bär det direkt hem för att göra klart de uppsattserna som jag inte han klart med igår. Sen så är det dags att jobba, städa på dagis där det just nu går maginfluensa så är inte så pigg på att gå dit. Tänk så hoppar de små ilskna bakterierna på mig så att jag blir sjuk. :/. Får dränka mig i desinfektionsmedel ;). hehe.. nää men förhoppningsvis så är alla bakterier borta för Amanda (lillasyster) har redan varit där borta och städat ordentligt (alltså desinfektionerat allt) :)

Just nu sitter jag i datorsalen (människan socialt och kulturellt) och ska skriva om the maasai people men det går inte så mycket framåt.. snarare bakåt ;)Sitter bara och tänker på hur hungrig jag är. Hehe, det hade varit gått med lite (mycket) pasta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0