Elin - inget bloggande förrens mitt i natten

Idag är det ju tisdag och på tisdagar är det fullt upp. Inte hemma från skolan förrens klockan är halv fem, städning på dagis och en massa plugg och mellan det ska man hinna med att äta. Denna tisdagen var det matte som behövdes printas in i hjärnan. Kan ju säga att jag inte lyckade så bra med att förstå vad det är jag ska kunna och är nervös inför provet imorgon. Nu ska jag krypa ner i soffan och titta lite på tv innan det är dags att gå och lägga sig. Imorgon är det sovmorgon men blir igen lång sovmorgon för mig som bor på landet. Ska förska dra mig upp i mitt kalla rum halv åtta imorgonbitti.. ryser på bara tanken att behöva lämna min goa och varma säng.

Natti Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0