Elin - studiedag = inte som man tänkt sig!

Denna studiedag blev inte alls som jag hade tänkt mig. Jag skulle plugga, städa mitt rum och hjälpa mamma med tvätten, men så blev det inte. Istället fastnade jag återigen framför tv;n med program som jag antingen redan sätt eller som jag inte tycker är så värst roliga. Men när man ska göra något som man inte vill göra så kommer med med ursäkter som.. men jag vill ju...jag ska bara... osv. Att jag inte bara kan ta mig i nackskinnet och släpa mina fötter dit jag ska vara, där jag gör någon nytta :).

Nu ska jag och mamma köra till friskis och svettis och köpa ett kort så att jag kan börja träna ordentligt.

ha en fortsatt trevlig måndags eftermiddag (gud vad vuxet det där lät :O;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0