Elin - the end of this weekend

Jaha, då var denna helgen slut. Hur kan det gå så snabbt? Denna helgen har jag i alla fall umgåtts med hela tjocka släkten. Mamma och minsta lillassystern firade sig hemma hos mormor eftersom alla i släkten bor nere i Skåne så fick det bli så. Vi tittade på melodifestivalen och world trade center och åt lasange och vitchokladkaka med grädde, jordgubbs och blåbärssås och ananas.

Denna söndag har jag tillbringat i soffan och tittat på program som jag redan sett, biggestloser, outsiders och desperate housewives. hur kan man tycka att det är roligt att se flera program om och om igen? Det är samma sak med filmer?. Man vet ju alltid hur det slutar. Mellan programmen har jag såklart också sovit, så man kan sammanfatta dagen med att halva har jag sovit bort och halva har jag tittat bort xd.

Jag har dessutom köpt Helosan till mina händer för har fortfarande kvar torrexemen på handlederna och det kliar som in i. Men Helosan är typ en mirakelkräm som trollat bort sår och exem, men om man inte smörjer in sig med jämna mellanrum så kommer det tillbaka :/.

Ikväll har jag tittat på music and lyrics med Amanda (lillasyster) och nu tittar jag på raise your voice och sen så ska jag nog krypa till sängs. Även fast jag är ledig imorgon kan jag ju inte sova bort hela dgaen, Får hitta på något vettigt. Kanske göra de läxor jag ligger efter med :O.


Tänk när man var så här lite :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0