Nicco - Hemma :)

Kom precis hem från Sosso, där jag spenderade natten. Det var himla trevligt hos Liz igår, med Singstar och allt, dessutom får man alltid så god mat där...






Vid två-tre någon gång knallade (läs sprang genom regnet) jag, Ida, Elin och Sosso hem till Sosso, där vi käkade nudlar och kollade på filmen Precious. När klockan närmande sig 6.00 och filmen hade varit på i en halvtimme så orkade vi inte mer, utan stängde av och däckade rätt snabbt...

På morgonen (typ 12...) gick vi upp och Elin loch Ida var tvungna att åka hem. Men jag stannade kvar och vi käkade frukost och kollade färdigt på filmen. Den var rätt bra faktiskt. Sen snackade vi om allt trevligt i livet och sen åkte jag hem. Och här siter jag nu :)

Resten av dagen ska jag nog bara sega och känna mig allmänt sunkig (WOHOOOO!! 8D)


Tack för en trevlig kväll och natt flickor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0