Nicco - Så här på morgonkvisten...

Hej alla trogna läsare (och otrogna med för den delen)! Har inte bloggat på länge, men jag har haft en anledning faktiskt! Helgen har spenderats med Pierre. 
I fredags åkte vi direkt till Ängelholm och kollade på Alice i Underlandet (en extremt överhypad film. Inte dålig dock, bara inte så bra som man har fått intrycket av). Sen åkte vi hem till Eric och sov där. Dage efter åkte vi till Halmtad igen och kollade lite i affärer, sen åkte jag och Pierre hem till mig. Igår hyrde vi lite filmer (Observe and Report, Saw VI och Antichrist). Vi hann dock bara kolla på den första.
Idag ska vi åka hem till Pierre en snabbis, sen ska vi in till stan på dubbeldate ;)


Hare bra folk!

Kommentarer
Postat av: Sosso

Antichrist är en utav de sjukaste filmer jag sett. Var beredd på att bli typ äcklad för livet. Kan fortfarande inte glömma en del syner från den filmen alltså!

2010-03-09 @ 02:11:38
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0