Petra- A whole new life

Hopp, då vatt man enda myndiga personen i tjejligan XD. Känns kontisgt det här hörrni! :P
Men jäkligt kul samtidigt, nu får jag lixom köpa cider och allt haha! XD

Jag ville bara skriva ett inlägg och tacka ALLA som min omgivning består av! Jag vill tacka alla underbara vänner som gjorde min födelsedag minnesvärd! Jag är såååååååååååååååå HIMLA glad att jag har er så ni anar inte!
Jag ska se till att här kommer upp lite bilder på mina presenter så ni får ta en titt! Ska bara ta tummen ur och göra det!
Men nu har jag massa att stå i... festen är inte slut än...
igår stannade mina kära vänner till halv 3. Efter det städade jag, diskade och fixade tills klockan var typ 4... sen sov jag. OCH VET NI VAD? Jag lyckades vara fröken effektiv mitt i natten, och det mina vänner, vill jag lova, är något unikt att dokumentera! XD

ÄN EN GÅNG    TUSEN TUSEN TUSEN tack för ALLT!
Jag älskar er, och ni gör min dag! Vad vore livet värt att leva utan er?

Ett speciellt tack till:
Angelica, Amanda, Pau, Sandra, Lelle, Ida, Nicco, Sosso, Lizi, Elin och Madde !

Ha nu det mega bra! Här ska det bakas tårtor!
Btw... har ni någon galen idé som man kan hitta på sånär som nyfärsk myndig;)?
haha tipsa gärna, för jag är impulsbenägen! XD

PUSS och chiao!

best wishes from your P3

Bilder kommer! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0