Petra- Gud jag somnar!!!!!!!!

Ska vi räkna ner tillsammans?

Jag har suttit framför den här sunkiga datorn i skolans datorsal i mer än en timma nu... Gissa vad? Jo, till ingen överraskning så hade vi inställd lektion. Skönt i och för sig, men hallå? Jag blir så rasklös, och helt drogd av sömnattacker då ögonen håller på att slockna, ungefär i samma tankt som Berlinmuren föll (det vill säga relativt snabbt- jag menar allt är ju relativt! ;)). Ush ja! Jag vet inte hur många gånger som jag stött på John Blund den här halvtimman, alltför många gånger vill jag påstå... faktum är att det är så många att man kan ana en relation mellan oss! XD Ni får räkna ned från nu, 11.03 till klockan 11.30 då min nästa lektion börjar! Pust... Matte B...

Idag är det (för er som inte redan checkat in almanackan eller läst tidningen) den 2 mars! Den 18, är det min stora dag, då man tar det dramatiska, gigantiska och övervägande steget in i vuxenvärlden! Kan ni förstå att en (host) liten räka som jag ska bli myndig!? Icke... 
Så låt oss räkna ner från den från 16, då det om 16 dagar är min stora dag! :D:D:D:D :) ;)

Påtal om rosor (XD), så hade jag sällskap av två killar här första kvarten av min oändliga håltimma. Eller, a... sällskap vet jag inte, men de satt bredvid mig! XD räknas väl som sällskap eller? ;)
Nåja... de satt här, ena med kryckor och gips och snackade. Verkade som om de hade samma tidfördriv problem som jag när man för en gång skull har såhär mycket tid över, och har ingen chans över huvudtaget att utnyttja den! :/ -.- ´. I sin rastlöshet, trots gips och kryckor hos den ena, så surfade de runt på internet utan vidare intresse. Killen som hade kontroll över datorn och som kvickast hade greppat datormusen, var givetvis inloggad på facebook. Till skillnad från den olycksdrabbade killen, så verkade han ganska road. Killen med kryckorna såg mest ut att avlida av värmeslag när jag diskret sneglade åt deras håll! XD
Jo... om jag ska komma till poängen så kommer den här:
Killen som var inloggad på facebook och som kollade runt där utbrast; asså, fan vad facebook är kul!
Killen med kryckor svarade; haha naj, facebook är så jävla tråkigt!
Jag kunde inte låta bli att le i mitt fokuserande på datorskärmen... SÅ, precis så, tycker jag med!
facebook... nej, inte om jag verkligen måste...
ni vet, om det visar sig vara den enda lösniningen, eller om det kommer upp på tal om liv eller död, eller om jag skulle bli hotad, eller kanske illa tvungen för att få kontakt med någon... då... ja, kanske då, skulle jag skaffa facebook. Ni förstår ju vilka spekulationer och funderingar jag har kring den här jäkla omtalade sidan.
Jag säger som jag gjort tidigare... skulle jag haft facebook, så skulle jag skapat en såndär facebookgrupp som skulle hetat; vi som är anti- facebook!
   Mitt såkallade sällskap försvann relativt snabbt, då de tyckte att här började bli lite för varmt. Jag sticker snart härifrån då jag tycker att det luktar skit, på osencurerad svenska! 

Sneglade precis på Ida, som sitter några datorer bort. Hon kollar visst på datorer!
Jag har hört henne prata om att hon vill ha en såndär liten en, och jag önskar faktiskt det samma...
en 10 tum känns lite lite... En 13 kanske?
Nåja, snart ska jag gå fram till henne och dra iväg henne till lektionen, snart! ;)

Tack vare er så måste jag säga att tiden gått fort! Nu måste jag kila för att inte komma för sent ser ni;)
Vill tillägga att jag älskade Niccos inlägg om hennes bussresa hem! haha, jag känner verkligen igen mig själv i allt hon tänkte, och gjorde! :) Det är kanske därför som vi 6 vänner fortfarande håller ihop? Vi tänker lika (haha oftast) och vi är relativt lika...
haha relativt!

Det fick bli mina slutord! Nu är det daga att stirra sig blind på siffor!
Blä på PQ formeln och gud vet vad!

ha en mega bra dag alla läsare!
Vi får väl se när vi hörs av härnäst! ;)

Puss

Petra      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0