Sosso - The Percivals

Tjo! Tänkte bara säga hur underbart glad jag är för att vi har studiedag imorgon! Dock är jag inte helt ledig, för som alltid sänder jag radio på måndagar mellan 18-20. Imorgon ska vi ha en intervju med bandet The Percivals som kommer till studion, och förhoppningsvis spelar live! Vi kommer även ha en liten tävling under programmets gång och vinnarna får The Percivals album. Så glöm nu för guds skull inte att lyssna på oss imorgon i RADIO TEJP! För att lyssna, klicka på länken för att komma till vår radioblogg och klicka sedan på "Lyssna på oss" till vänster. (OBS! Funkar endast imorgon kväll mellan 18-20.) Befinner ni er i Halmstad går det också bra att tuna in på 88.6. Nu ska jag unna mig en semla! Herrå!

/Sosso
(ni laddar upp så mycket bilder att signaturerna försvinner :o )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0