Tisdag!

Ja som nog alla vet så är det tisdag idag!

Nu längtar jag verkligen till påsklovet! Då ska jag nämligen till Stockholm med Johanna :D Ska bli så underbart kul! Och jag vill bara koppla bort allt men skolan och körskolan och allt annat som gör livet lite jobbigt... (ja vet, man ska inte klaga det finns de som har det mycket värre. Men ibland kan man inte låta bli) När man ska sova snurrar allt runt i huvudet, allt från trafikskyltar till matte tal och samhälls frågor...

Men det finns en hel del possitiva saker just nu också :D, förutom stockholm vill säga :D  Som en del vet så har jag börjat praktiser, två gånger i vecka (onsdagar och torsdagar). Jag är inne på min tredje vecka och ska praktisera till nästa sportlov (alltså nästan ett år! :D) Jag praktiserar på Halmstad bokhandel där jag trivs väldigt bra! Personalen är jättre trevliga och jag får lära mig något nytt varje dag :D Allt från att stå i kassan till att plasta i böcker. (De har en jätte rolig maskin som man använder när man ska plasta i bäcker :)).
En annan rolig sak är att jag blir 18 på torsdag :D och på fredag kommer kompisarna hit och firar :D och på söndag  blir det släktkallas :D
På lördag ska jag till Göteborg men skolan =) Vi ska på en turistmässa och sen får vi även gå i stan :D

Men nu måste jag återgå till mitt pluggande...
Ni får ha en underbar tisdags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0