Elin - alla andra för upptagna ;)

Nu är fallet så här, Nicco befinner sig hos sin pojkvän, petra, ida, lizi och sosso är mycket skolarbeten som ska in så det känns lite som om det kommer bli jag som håller igång bloggen ett tag. Iallafalls till nicco kommer hem från pojkvännen sin.

Hoppas det är okej för er :)

Nu har jag landat innanför dörren. Träningen idag körde både jag och Amanda på som in i och det är bara att vänta på träningsvärken som lär komma imorgon. träningsvärken kommer också lagom till vår lilla g.kås tripp imorgon, vilket innebär mycket bussåkande och gående. =)

Nu ska jag ta och äta köttfärslimpa och kokt potatis. DET SKA BLI SUPER GOTT!! eller inte.. x)



Kommentarer
Postat av: Elin svarar

tack!! :D

2010-05-13 @ 20:51:29
URL: http://elinmared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0