Elin - dagen är här

Idag är det äntligen måndag, som jag väntat. Kommer ihåg när det var 60 dagar kvar och nu är det noll dagar kvar. Valpen kommer äntligen vara hemma hos oss i eftermiddag och det ska bli så härligt att veta att det är min (familjens) hund. Som ska följa oss i många många år. Jag har längtat efter en hund sen vi fick lämna bort vår förra för jag blev allergisk. Förhoppningsvis kommer inte allergin tillbaka men isåfall så kommer jag att stå ut med det. Inget ska få stoppa vår familj att ha hund denna gång.

Vi ska köra ner och hämta honom runt ett tiden idag och jag längtar <3

Balder välkommen hem till oss =)


PS; lagt över och överfört alla bilder till en anna hårddisk, så just nu har jag inga bilder på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0