Elin - filmskaparna Amanda, Elin och Anna + vårruset

guud vad jag är trött. kom inte isäng förrens vid tre tiden. Hela gårdagen befann jag mig hos en kompis, Anna. Jag, hon och Amanda bakade pannkakor, käkade godis och jobbade nästan ihjäl oss på vår redovisning som vi hade idag. Även fast det var mycket om och men, programen funkade inte, vi fick inget ljud och allt bara hängde sig lyckades vi bli klara, halv två på natten...:P. Tur att man har en pappa som kan leka taxi mitt i natten och hämta oss.

Idag skulle vi då ha redovisningen och det var bara vi som kunde redovisa. Snacka om att vi kände oss duktiga, samt att vi hade lagt ner så sjukt mycket tid på filmen. Lägger kanske upp den här om de andra går med på det.

Idag har jag då inte lyckats göra något vettigt, eller vi har inte gjort något jätte viktigt om man struntar i ENGELSKAN. För på engelskan är det alltid seriöst och vi gör alltid något viktigt.

Just nu sitter jag här i skolan och väntar på Petra och Ida. Petra hade tagit bilen idag så ska åka med henne hem.

Halv sju tar jag, Ida, Nicco, Amanda och Kajsa bussen in till stan där vi ska springa/powerwalka vårruset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0