Elin - fjong

Är det min tur dag denna vecka eller? Jag fick VG på nationella muntliga i engelska B =)
Idag har det också varit information om projekt arbetet som vi ska göra i trean och mina och amandas planer är så fruktansvärt bra =) hehe

Förresten så har jag äntligen fått Balder att bli trött så att jag kan få sitta ner i två sekunder, haha. Han är värre än en liten unge =). Så nu sover han så sött i sin lilla hundkoja och jag hoppas han sover ett bra tag till :P.

Vid klockan åtta ska jag få iväg och städa på dagis och sen så ska jag sova eftersom det är en ny lång dag imorgon med bad på idrotten. Jag köpte än ny bikini idag som ni kommer att få se senare ikväll..


Idag har jag haft kjol på mig som har haft förmågan att blåsa upp i varje liten vindpust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0